پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

سی و چهارمین بهار آزادی

بیانیه بسیج دانشجوی به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین بهار آزادی
بسمه تعالی

خجسته سالگرد میلاد انقلاب اسلامی برفجرآفرینان انقلاب اسلامی مبارک باد.

فرا رسیدن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی نشانه ای از قدرت اسلام  ناب محمدی(ص) و حقانیت مبارزات حق طلبانه  ملت قهرمان ایران برای احیای آموزه های الهی اسلام و گسستن از زنجیرهای استبداد و استکبار جهانی است. پویایی شجرة طیبه انقلاب اسلامی و ثمر دهی درخت برومند اسلام، پشتوانه ای آموزنده برای ملت های مستضعف و مسلمان در عصر بیداری اسلامی است .
 درآستانه سی وچهارمین سالروز بهار آزادی، انقلاب  و نظام اسلامی با  حیات غرور انگیز و افتخار آمیز در میان طوفان های سهمگین بدخواهان و اهریمنان بین المللی به رشد و پیشرفت  معجزه آسای خود استمرار می بخشد. دشمنان عنود انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته  با انواع دسیسه های نظامی ، سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی و... هر روزه برای سقوط نظام اسلامی لحظه شماری می کردند ، در نگاه نا باورانه آنان ملت فهیم و هوشمند ایران با استقامت و پایداری شگفت انگیزخود در دفاع از آرمان های امام و شهیدان به برکت رهبری های داهیانه ی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) در صحنه جهانی چون کوه ایستاده  و مقاومت در برابر قدرت های جهانی را چونان روزهای نخستین انقلاب بر خود فرض می داند.
ثمرات و دستاورد این ایستادگی و پایداری در عرصه ملی، منطقه ای و بین المللی ، مایه بهت و حیرت دشمنان انقلاب اسلامی و تقویت روح امید و بیداری اسلامی در میان دوستداران انقلاب اسلامی شده است.به گونه ای که نتایج این ایستادگی نه تنها خیزش مسلمانان را در خاورمیانه اسلامی را پدیدار کرد بلکه بیداری مستضعفان در مقابله با مستکبران جهان در جنبش وال استریت در اروپا و آمریکا را رقم زد.
ما دانشجویان بسیجی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ امام و شهیدان انقلاب و با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور می شویم که 22 بهمن روز پیوند امام و امت اسلامی است، لذا از آحاد امت اسلامی دعوت می کنیم  تا در این شرایط حساس تاریخی همچون گذشته به نشانه وفاداری به انقلاب و نظام مردم سالاری دینی و به منظور بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و ولی امر مسلمین، با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن  و نمایش قدرتمندانه ای از اتحاد ملی و انسجام اسلامی ‌استکبار جهانی را ناامید و شرمنده سازند.

بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی احرار

راهیان نور

سفر به مناطق جنگی جنوب کشور 

از دانشجویان عزیز جهت شرکت در این سفر معنوی دعوت به عمل می آید . 

لطفاً جهت ثبت نام و اطلاع از نحوه و شرایط سفر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید  

5099 695 0937 

 

همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین پست بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید