پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

عروج شهادت گونه دو جوان متعهد و فعال فرهنگی گیلان

راستش واقعا نمیدونم چی باید بنویسم براشون ! چون واقعا از شنیدن و گفتن این خبر ناراحت و شوکه شدم !


محمد مهدی مقدم و نریمان مژدهی دو جوان متعهد و فعال در عرصه فرهنگی  در بازگشت از اردوهای راهیان نور در سانحه تصادف  در گذشتند.


محمد مهدی مقدم از جوانان متعهد و حزب اللهی شهر رشت که در سال 1362 متولد شده از نیروهای خدوم و فعال رشت بود که در یادواره های شهدای استان حضوری فعال داشت و همواره در فکر ادامه راه شهدا بود.

وی مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود و در حالی که همراه کاروان راهیان نور از سفر جنوب به رشت باز می گشت در روز جمعه 27 اسفند در نزدیکی همدان تصادف کرد و جان سپرد.

 محمد مهدی مقدم از جوانان متعهد رشت بود که مدیریت صوت و تصویر هیات روضات الحسین  را اداره می نمود  و همچنین  در عرصه فضای مجازی و ساخت نرم افزار برای شهدای بزرگ استان نقش فعالی داشت. نرم افزار «روز نارنجک» ویژه شهید نقیبی نیز توسط محمدمهدی مقدم ساخته شده بود.

همچنین نریمان مژدهی متولد سال 1366 از فعالین فرهنگی استان محسوب می شد. وی یکی از گردانندگان اصلی موسسه آفتاب هشتم در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء بود. مهارت بالایی در زمینه صوت و تصویر برداری داشت  و در هیات خادمین الرضا علاوه بر فعالیت های دیگر این بخش را اداره می نمود. وی  همیشه برای ادامه راه شهدا در تلاش بود .

 

- واقعا وقتی آدم دوستی رو از دست میده تازه میفهمه که " راستی چقدر زود دیر میشود ! " من خودم شخصاً با هردوشون دوست بودم و مخصوصا با نریمان که اصلا فکرش رو هم نمیکردم  و باورش برام خیلی سخت بود که یه روزی اینقدر زود از دستش بدم !


برای شادی روحشون صلوات بفرستید  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد