پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

بیانیه مشترک بسیج دانشجویی احرار

تاکید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و غیر انتفاعی گیلان؛
شورای نگهبان در قبال صلاحیت کاندیداها به وظیفه دینی، قانونی و انقلابی خود عمل کنند

«شورای نگهبان، مجموعه‌ای نظارتی و اجرایی و دستگاه‌های حفظ فضای امن و سالم انتخاباتی، امانت دار این امانت بزرگ هستند و کارهای مهم، با ارزش و ماندگاری را بر عهده دارند.» /  (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

حضور پرشور کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در عرصه وجودی ظرفیت‌های سیاسی ملت ایران اسلامی و نشان از فضای آزاد و کم نظیر برای ورود هر فرد با هر گرایش و سلیقه است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سکان داری رهبری عزیز، همواره فضا را برای حضور پرشور هر شخص با هر گرایش، حزب و سلیقه ای باز گذاشته است تا این بار حماسه حضور از جنس علاقه‌مندان نظام برای ابراز وجود در بخش کاندیداتوری انتخابات باشد.

هم اکنون که مهلت ثبت نام برای کاندیداها به پایان رسیده است، وظیفه‌ای خطیری بر دوش شورای محترم نگهبان است تا در محیطی آرام و به دور از هرگونه ملاحظه و جنجال سیاسی احتمالی بعضی از شخصیت‌ها، صلاحیت کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند.

همه مردم به ویژه دانشجویان ارزشی و ولایی از اعضای شورای نگهبان که پرچم‌داران حفظ ارزش‌ها و کیان انقلاب اسلامی هستند انتظار دارند که در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی نامیده شده است و با حضور در برهه حساس انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، به وظیفه حماسی خود بیش از هر زمان دیگر محکم، مقتدر و قاطع با تاکید بر اجرای مُر قانون اسلام و نظام اسلامی عمل کنند.

شورای نگهبان باید نسبت به کسانی که صلاحیت آنان برای تصدی پست ریاست جمهوری احراز نمی‌گردد به خصوص فتنه‌گران و هم‌پیمانان آنان، ساکتین فتنه و سردمداران و هواداران جریان انحرافی و کسانی که دشمنان و رسانه‌های بیگانه به طرح آنان نظر دارد ذره‌ای کوتاه نیامده و به وظیفه دینی، انقلابی و وجدانی خود عمل کنند.

بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و غیر انتفاعی استان گیلان، ضمن دعوت از عموم مردم میهن اسلامی برای حضور حماسی در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، از شورای محترم نگهبان تقاضا دارد به فتنه‌گران و جریان منحرف که با مدل غربی خواستار حضور در عرصه انتخابات هستند، اجازه ورود ندهند.

همچنین دانشجویان ولایت مدار گیلانی پیشاپیش انزجار خود را نسبت به هرگونه عدم پایبندی و عدم پذیرش قانون از طرف افراد رد صلاحیت شده، اعلام می‌دارد و امیدوار است که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همه با نیت خدمت‌گذاری وارد این عرصه شده‌اند، اشتباه گمراهان سال ۸۸ را تکرار نکنند و اسباب عدم آرامش مردم ایران اسلامی را که جزء نیات شوم دستگاه امپریالیزم غربی است، فراهم نکنند که ما دانشجویان ولایی و عموم مردم هرگز در مقابل آنها سکوت نخواهیم کرد.

امضا شده توسط شورای بسیج دانشجویی:

ادامه مطلب ...