پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

نکته انتخاباتی 1

سخنان حجت الاسلام پناهیان در رابطه با انتخابات : 

رئیس جمهور آینده باید تقوا و همچنین درک صحیحی از پی ریزی تمدن اسلامی داشته باشد، کسانی که فقط نزدیک چشم و محیط اطراف خود را می بینند و رسالت بلند مدت و جهانی انقلاب اسلامی را متوجه نیستند، با توجه به شرایط امروز حتی در تامین اهداف حداقلی هم موفق نخواهند بود.

به گزارش صابر، هر روز به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، فضای کشور هم بیش از پیش رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد، اما آنچه بیش از مصداق و شخص مهم است، گفتمان است و فضای انتخابات آینده بیش اینکه شخص محور باشد باید گفتمان محور باشد و اگر شخصی هم قرار است انتخاب شود باید دید که آیا با هدف و گفتمان انقلاب اسلامی سنخیتی دارد یا نه.

 

در هین رابطه حجت الاسلام پناهیان در گفتگویی کوتاه با صابر این گونه بیان داشت: رئیس جمهور آینده باید تقوا و همچنین درک صحیحی از پی ریزی تمدن اسلامی داشته باشد، کسانی که فقط نزدیک چشم و محیط اطراف خود را می بینند و رسالت بلند مدت و جهانی انقلاب اسلامی را متوجه نیستند، با توجه به شرایط امروز حتی در تامین اهداف حداقلی هم موفق نخواهند بود.

 

وی گفت: باید کسانی برای ریاست جمهوری کسانی به عرصه بیایند که از دورنمای بزرگ تمدن اسلامی درک درستی داشته باشند و بتوانند این آرمان را در جامعه محقق کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بیست رنگینگ پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.20ranking.com




سلام عرض شد
وبت رو دیدم میگم توکه وبت این همه مطالب داره
نمی خوای محبوب گوگل کنیش؟؟
من یه سایت رو میشناسم که
آفزایش بازدید
افزایش الگسا
افزایش ترافیک
و افزایش ورودی گوگل
و هزاران امکان خوب داره


حتما تستش بکن

http://www.20ranking.com

موفق باشید



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد