پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

پایگاه

بسیج دانشجویی احرار رشت

عروج شهادت گونه دو جوان متعهد و فعال فرهنگی گیلان

راستش واقعا نمیدونم چی باید بنویسم براشون ! چون واقعا از شنیدن و گفتن این خبر ناراحت و شوکه شدم !


محمد مهدی مقدم و نریمان مژدهی دو جوان متعهد و فعال در عرصه فرهنگی  در بازگشت از اردوهای راهیان نور در سانحه تصادف  در گذشتند.


محمد مهدی مقدم از جوانان متعهد و حزب اللهی شهر رشت که در سال 1362 متولد شده از نیروهای خدوم و فعال رشت بود که در یادواره های شهدای استان حضوری فعال داشت و همواره در فکر ادامه راه شهدا بود.

وی مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود و در حالی که همراه کاروان راهیان نور از سفر جنوب به رشت باز می گشت در روز جمعه 27 اسفند در نزدیکی همدان تصادف کرد و جان سپرد.

 محمد مهدی مقدم از جوانان متعهد رشت بود که مدیریت صوت و تصویر هیات روضات الحسین  را اداره می نمود  و همچنین  در عرصه فضای مجازی و ساخت نرم افزار برای شهدای بزرگ استان نقش فعالی داشت. نرم افزار «روز نارنجک» ویژه شهید نقیبی نیز توسط محمدمهدی مقدم ساخته شده بود.

همچنین نریمان مژدهی متولد سال 1366 از فعالین فرهنگی استان محسوب می شد. وی یکی از گردانندگان اصلی موسسه آفتاب هشتم در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء بود. مهارت بالایی در زمینه صوت و تصویر برداری داشت  و در هیات خادمین الرضا علاوه بر فعالیت های دیگر این بخش را اداره می نمود. وی  همیشه برای ادامه راه شهدا در تلاش بود .

 

- واقعا وقتی آدم دوستی رو از دست میده تازه میفهمه که " راستی چقدر زود دیر میشود ! " من خودم شخصاً با هردوشون دوست بودم و مخصوصا با نریمان که اصلا فکرش رو هم نمیکردم  و باورش برام خیلی سخت بود که یه روزی اینقدر زود از دستش بدم !


برای شادی روحشون صلوات بفرستید  

خود زنی بعدی آمریکا سایبری خواهد بود

آیا جنگ سایبری یک تهدید حقیقی است؟ آیا آمریکا حقیقتاً در معرض یک حمله سایبری مصیبت بار در مقیاس پرل هاربر قرار دارد؟!
راشا تودی در گزارشی نوشت: از رئیس جمهور آمریکا گرفته تا مقامات ارشد نظامی و اطلاعاتی آمریکا، تا صاحب نظران و مجریان شبکه های خبری جریان اصلی، همه یک پیام آشکار را بیان می کنند: جنگ سایبری در راه است.

به گزارش پاینا، همان طور که توصیف شده، تهدید وحشت انگیز است: دشمنی نامرئی که می تواند زندگی و معاش ما را تنها با فشار انگشت بر روی صفحه کلید رایانه نابود کند. ارتش هایی متشکل از مبارزان سایبری که می توانند نیروگاه ها را از کار بیندازند، قطارها را از ریل خارج کنند، هواپیماها را وادار به سقوط کنند و برای انتقام، ویرانی های عظیمی در خاک آمریکا برپا کنند.

ماه گذشته، «رابرت مولر» رئیس اف.بی.آی به کنگره آمریکا هشدار داد که تهدید جاسوسی سایبری، جرائم رایانه ای و حمله به زیرساخت های حیاتی آمریکا از تروریسم به عنوان تهدید شماره یک پیش روی آمریکا پیشی گرفته است.

ماه ژوئن گذشته، «لئون پانه تا» وزیر دفاع آمریکا به هیئتی از سنا هشدار داد که «پرل هاربر بعدی که ما با آن روبرو خواهیم شد، می تواند حمله ای سایبری باشد که شبکه برقی و سیستم های امنیتی ما را فلج می کند».

اوباما از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۰۹ فضای سایبری را یک دارایی ملی استراتژیک اعلام کرده است.

وی در این باره گفت: «در واقع، در دنیای امروزی اقدامات تروریستی نه تنها توسط چند افراط گرای انتحاری جلیقه پوش، که از فشار انگشت بر ..
ادامه مطلب ...

بازخوانی پیش‌بینی‌ رهبر انقلاب درباره انتخابات

پیش‌بینى میکنم که به لطف الهى، به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، حضور مردم در این انتخابات، یک حضور دشمن‌شکن خواهد بود و با این انتخابات، خون تازه‌اى به پیکر انقلاب و کشور و نظام جمهورى اسلامى دمیده خواهد شد؛ حرکت تازه‌اى براى او پیش خواهد آمد، نشاط تازه‌اى پیدا خواهد کرد.
حضور گسترده و بی نظیر مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی که کشور های غربی همه عمال و عوامل خود را به کار گرفتند تا مردم را پای صندوق های رای نبینند، بار دگر اقتدار ایران اسلامی و استقامت و رادمردی و پافشاری ملت بر حمایت از انقلاب و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشید و دنیا را مبهوت حماسه خود ساخت.

اما این جشن ملی در حالی برگزار می شود که رهبر انقلاب با درایت و پیش بینی هوشمندانه و شناختی عمیقی که از ملت ایران دارند، چنین پیروزی تاریخی را پیش بینی کرده بودند.

این حضور دشمن شکن ملت ایران بیانات شجاعانه رهبر انقلاب در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز ۱۹ دی را به خاطر می آورد که در کوران فشارها، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان  فرمودند:
ادامه مطلب ...

میزان مشارکت کلی مردم ایران در دوره های مختلف مجلس

 

بررسی وتحلیل بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی احرار

پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به امام خامنه‌ای

پیام تبریک سازمان بسیج مستضعفین به امام خامنه‌ای
این انتخابات، فتح المبین جنگ نرم بود

محضر مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای دام ظله العالی

سلام علیکم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

زبان و قلم قاصر است از شکر نعمت بی بدیل ولایت، نعمتی که به برکت آن، ملت ما کرامت یافت و به اوج عزت و سروری آزادگان رسید و آفرین بر ملت خداجوی ایران که در بصیرت و استقامت، گوی سبقت را از همه جوامع ربوده و با استمرار حضور خستگی ناپذیر در همه صحنه‌های مورد نیاز، بینی مستکبران و شقی‌ترین جباران تاریخ را به خاک مالیده است. داشتن امامی چنین استوار را به ملت شریف ایران و نعمت وجود چنین ملتی را که با حضوری درخشان، سیلی سختی را بر چهره استکبار نواختند؛ به حضرتعالی تبریک می‌گوییم.

حضور آگاهانه در انتخابات دوازده اسفند، عملیات فتح المبین ملت ایران در جنگ نرم بود و ملت بسیجی ایران آماده است تا فرمان عملیات الی بیت المقدس را از ولی امر خود دریافت کند.

انتهای پیام/